Politika povrata
Kupljene proizvode možete vratiti u roku od 14 dana od primitka paketa
Jako nam je bitno da budete zadovoljni, pa ako želite nešto drugo ili jednostavno niste u potpunosti zadovoljni kupnjom, vrlo lako možete vratiti proizvode.
Kupljene proizvode možete vratiti u roku od 14 dana od primitka paketa
Narudžbu možete vratiti pod uvjetom da su proizvodi u izvornom stanju, bez oštećenja, tragova korištenja, ogrebotina i udaraca.
Čim paket stigne, provjerit ćemo stanje vraćenih proizvoda iu roku od 14 dana, njihova vrijednost će biti vraćena na broj bankovnog računa koji ste naveli. Bit će vraćena samo vrijednost proizvoda, ne i troškovi dostave.
Troškove povrata proizvoda u cijelosti snosi potrošač. Izuzetak su slučajevi u kojima postoji razlika između naručenog i isporučenog proizvoda, u kojem slučaju troškove povrata snosi Lila Care.
Ne može se vratiti :
• proizvode koji se ne mogu ponovno upotrijebiti iz higijenskih ili zdravstvenih razloga (primjerice: proizvodi za njegu, proizvodi za šminkanje koji su otvoreni i sl.).
• jedinstveni prilagođeni proizvodi
• proizvodi koji pokazuju znakove korištenja ili potrošnje, fizičke promjene, udarce, lomove, ogrebotine ili oštećenja.
POVRATNI KORACI:
1. Ispunite obrazac za povrat na svom korisničkom računu, u rubrici "Povrati". Ne zaboravite unijeti točan broj bankovnog računa za povrat u odjeljak "Napomene".
2. Primit ćete e-mail s potvrdom o početku povrata, nakon čega će Vas naš Lila Care kolega telefonski kontaktirati kako biste zajedno odlučili hoćete li zamijeniti vraćene proizvode ili vratiti njihovu vrijednost.
- I posljednji korak je da pozovete kurira i predate mu paket koji želite vratiti.
JAKO VAŽNO!
• Ne primamo pakete poslane poštom
• Pažljivo pakirajte proizvode kako se ne bi oštetili tijekom transporta.
Tako je jednostavno!
Za dodatne informacije kontaktirajte nas e-poštom na hello@lilacare.hr ili telefonom na 38517757032 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 17:00h .